Distancēšanās sociālajā dzīvē, bet ne sociālajos tīklos – pašizolācijai vajadzēja kļūt par influenceru jeb viedokļa līderu zelta laiku, jo viņu radītais saturs tagad daudziem šķiet īpaši pievilcīgs. Arī pirms pašizolācijas sociālie tīkli daudziem bija neatņemama ikdienas sastāvdaļa, un tajos pavadītais laiks arvien palielinās. Taču par spīti augošajam pieprasījumam līdzekļu taupīšanas nolūkos daudzi zīmoli ir apturējuši vai samazinājuši komunikāciju dažādos reklāmas kanālos, tai skaitā sadarbību ar influenceriem.

Viedokļa līderu atlases process prasa lielu rūpību, jo tikai tad sadarbība sniegs vēlamos rezultātus un ieguldījums atmaksāsies. Jāņem vērā ne tikai auditorijas lielums, personības atpazīstamība un iepriekšējā sadarbība ar citiem zīmoliem, bet jāpievērš uzmanība arī veidotajam saturam. Kamēr vieni spēj pārsteigt ar kvalitatīvu un inovatīvu informāciju, citi izceļas ar pievilcīgu vizuālo izpildījumu, un ir arī tādi, kas ļoti dabiski spēj radīt ciešu saikni ar saviem sekotājiem vai veiksmīgi integrēt produktu savā ikdienā, radot lielāku auditorijas uzticību.