Līdz ar Covid-19 radīto epidemioloģisko situāciju un valdības noteikto ārkārtējo stāvokli jau no pagājušā gada sākuma aktuāls ir jautājums, kā dažādās nozarēs strādājošiem uzņēmumiem realizēt savu produkciju. Tā rezultātā arvien vairāk attīstās tirdzniecība internetā. Kā uzņēmējiem šajā ziņā klājies?

Svarīga uzticēšanās

Briļļu un lēcu tirdzniecības uzņēmuma SIA “OPTIC GURU” dibinātājs un valdes loceklis Mārtiņš Kossovičs stāsta, ka kompānija tirdzniecībai internetā pievērsās jau pirms 11 gadiem, pakāpeniski to attīstot, savukārt situācija saistībā ar Covid-19 būtiski palielināja darbu šajā jomā, jo cilvēki arvien biežāk izvēlas neiet uz veikalu. Tas, ka uzņēmums tirgū nebūt nav pirmo gadu, būtiski palīdzot, jo briļļu tirdzniecības biznesā svarīga ir zīmola atpazīstamība, turklāt ne tikai paša produkta zīmola, bet arī pakalpojuma sniedzēja atpazīstamība. Jāņem vērā, ka brilles ir prece, ko pirms iegādes esam pieraduši paņemt no letes, aptaustīt, piemērīt utt., bet, pērkot brilles interneta vietnēs, nekā tāda nav. Tādēļ ir svarīgi, cik lielā mērā klienti uzticas konkrētajam piegādātājam. Tas ietekmē arī konkurenci – tā faktiski nepalielinājās, jo klienti dod priekšroku tirgotājiem, kas tirgū bija jau pirms Covid-19 krīzes.