Ikviens zina, ka produkta vai pakalpojuma pieredzes uzlabošana, kas atbilst klientu vajadzībām, palīdz ievērojami palielināt pieprasījumu un strauji palielināt klientu atsaucību un zīmola reputāciju. Taču retais apzinās, ka šie apbrīnojamie rezultāti aptver tikai nelielu daļu patiesā spēka, ko lietotājcentrēta biznesa pieeja var sniegt uzņēmumam un zīmolam. Jebkurā biznesā cilvēkam ir jābūt pirmajā vietā, un zīmolam jābūt ar sirds klātesamību. 

  • Hovarda Šulca atziņa: “Spēcīgākie un noturīgākie zīmoli tiek veidoti no sirds.”

Nereti dzirdams, ka uzņēmumi strauji palielina savu klientu bāzi. Uzņēmēji cītīgi strādā pie sava pakalpojuma lietojamības un pieejamības, cenšoties nodrošināt pieprasījumu. Taču jāatceras – tikai lietotājcentrēta pieeja sniedz uzņēmējiem un attīstītiem produktiem patieso spēku. 

Desmit gadus veidojot lietotājcentrētus produktus un saskaroties ar ļoti daudziem uzņēmumiem no visas pasaules, esmu uzkrājusi zināmu pieredzi. Izskatīsim desmit galvenos veidus, kā jebkurš uzņēmums var veidot savu zīmolu cilvēcīgāku, tādējādi pievienojot savam zīmolam sirdi. 

Mēs visi labi zinām, ka zīmols, kam ir sirds un kam pirmajā vietā ir cilvēki, tiek pamanīts jau pa gabalu. Bet kas rada šo maģisko spēku? Tā ir attieksme un uzņēmējdarbības domāšanas veids.

Unikālas vērtības sniegšana

Kāds ir uzņēmuma produkta vai pakalpojuma “kāpēc”? Diemžēl daudzu vēsturisko pakalpojumu sniedzēju mērķis ir tikai gūt peļņu, to darbība nav vērsta uz klientu vajadzībām.

Lai glābtu savu biznesu no ļoti konkurētspējīgā “sarkanā okeāna”, progresīvie zīmoli ir autentiski. Tie definē savu konkurentu vājās vietas un risina klientu sāpes, lai bagātinātu viņu ikdienas dzīvi ar pozitīvismu. Mārketinga domāšana “viens izmērs der visiem” jau sen vairs nav aktuāla. Unikāli risinājumi rada emocijas. Savukārt tās veicina produkta vērtību un klientu lojalitāti, kā rezultātā veidojas konversija un peļņa.