Digitālājā vidē ļoti svarīgi prast atšķirt īsto no neīstā, lai uzņēmums spētu veiksmīgi realizēt savus mērķus sociālo tīklu mārketingā sadarbībās ar blogeriem. Lai novērtētu patieso influencera profila aktivitāti, nav nepieciešams daudz, jāzina dažas nianses, kurām pievērst lielāku uzmanību. Par konkrētiem rīkiem un veidiem, kā atpazīt viltoto ietekmi un pārbaudīt influencerus, pieejamo informāciju par tiem - lasi tālāk rakstā.

Vai būtu pamatoti apgalvot, ka pašreizējās digitālās vides komunikācija un sasniegtā uzmanība ir mūsdienu valūta, sevišķi to attiecinot uz digitālā satura autoru un viedokļu līderu – influenceru – darbību? Cik ticami ir pieejamie publiskie dati par to sekotāju skaitu, iesaistes rādītājiem, skatījumu daudzumu pie fotogrāfijām un videoierakstiem? Svarīgi saprast: popularitātes rādītāji ne vienmēr atbilst faktiskajai realitātei – datus ir iespējams viltot, tie neatspoguļo patieso “ietekmi”.