Droši vien ir dzirdēts par metaversu jeb virtuālo realitāti. Nav zināms, vai tā būs tikai īslaicīga modes tendence vai paliekoša dzīves sastāvdaļa, bet tā jebkurā gadījumā jau ir vide, kurā notiek biznesa transakcijas un kurā var attīstīt biznesu vai arī pazaudēt kontroli pār kādu sava biznesa daļu.

Ar virtuālās realitātes palīdzību var radīt skatītājam unikālu zīmola pieredzi, sākot no vienkāršas digitālas reklāmas vai produkta līdz interaktīvai videi vai pat pilnīgai simulācijai. Uzņēmumi, īpaši jaunuzņēmumi un lielie uzņēmumi, arvien vairāk apzinās šīs tehnoloģijas iespējas. Tā kā metaverss ir interesanta biznesa iespēja, ir svarīgi pareizi aizsargāt savus nosaukumus un logo šajā jaunajā telpā – virtuālajā realitātē.

Kas ir metaverss?

Metaverss ir virtuālās realitātes telpa, kuru var apmeklēt ikviens, kam ir interneta pieslēgums. Tā ir virtuāla pasaule, kurā cilvēki var reālistiskā veidā mijiedarboties viens ar otru un ar datora ģenerētiem objektiem. Metaversu sauc arī par virtuālo pasauli, kibertelpu vai internetu.