Tikai eksaktajās zinātnēs viss ir sakārtots pa plauktiņiem tā, ka varam uzticēties formulām un zināt, ka to rezultāts vienmēr būs viens un tas pats neatkarīgi no laika, vietas, apstākļiem un iesaistītajiem. Protams, var diskutēt par relativitātes teoriju, bet kopumā tā ir. Komunikācijā valda citi likumi, šeit nav nevienas formulas, kas spētu mums nodrošināt identisku rezultātu līdzīgās situācijās. Katru reizi iespējami izņēmumi, dažādi mainīgie apstākļi un faktori, kas nosaka pavisam atšķirīgu rezultātu.

Vēlos iedrošināt uzņēmumus komunikācijā nebaidīties būt atšķirīgiem, jo nav pareizā un vienīgā risinājuma. Nav zelta likumu un padomu, kas vienmēr nodrošinās vienlīdz labus rezultātus un kam obligāti būtu jāseko. Būtībā svarīgāka par visu ir spēja paredzēt situācijas attīstību, izjust savus partnerus un paļauties uz savu nojautu. Bet, protams, tāpat kā visās sfērās, arī komunikācijā valda modes tendences un citu radītas aksiomas. Tikai jāpadomā, vai tās der jūsu situācijai.

Pārspīlēšana ar sociālajiem medijiem

Cik daudzas tikšanās ar klientu ir sākušās ar vārdiem: "Mēs gribam būt sociālajos tīklos!" Bet pēc apzinīgi ieguldītā darba sekotāju skaits ir samērā neliels un gaidītās atdeves nav. Kāpēc? Tāpēc, ka Latvijā iedzīvotāju skaits un atbilstoši sociālo mediju lietotāju skaits nav liels un mēs ar katru gadu kļūstam izvēlīgāki – kam sekojam un kādu saturu vēlamies lasīt. Ja jūsu sociālais konts saturiski neatbilst vēlmēm, tad kāpēc tam sekot? Tik daudz iespēju, no kā izvēlēties!