Sociālajos tīklos viens no zīmolu attīstības rīkiem ir dažādu apmaksātu reklāmu izvietošana. Visbiežāk to redzam "Facebook", taču fotogrāfijas un videoreklāmas var izvietot arī "Instagram". Cik tās ir efektīvas? Tas atkarīgs no vizuālā materiāla kvalitātes, pareiza izvietojuma attiecīgajai mērķauditorijai un sekotāju uztveres.

Influenceris jeb viedokļu līderis (arī iedvesmotājs) sociālajos tīklos rada unikālu saturu, kas ir saistošs tā sekotājiem. Savukārt sekotājiem uzticamāks biežāk šķiet tieši influencera ieteikums, nevis zīmola tikko redzētā reklāma. Kāpēc tā? Influenceri dalās personiskajā pieredzē par produktu vai pakalpojumu, radot uzticamības iespaidu. Viedokļu līderu auditorija tiek sasniegta ātrāk un efektīvāk. Lai nekļūdītos šādas sadarbības veidošanā, kas ir viens no sociālo tīklu mārketinga rīkiem, jāņem vērā būtiski aspekti.