Globālo izmaiņu dēļ vadītāju darba kārtībā ienācis jauns termins – attālinātas komandas. Noturēt savas komandas iesaisti un motivāciju attālinātas strādāšanas laikā var būt izaicinājums, īpaši tad, ja neesat to darījuši pirms tam.

Ir normāli, ka vadītāji raizējas par attālināti strādājošu darbinieku vadīšanu. Ja neredzi darbiniekus katru dienu birojā, ir viegli prātā veidot pieņēmumus par to, ko un kā viņi dara. Taču, vai zinājāt, ka pētījumi parāda – attālināti strādājošie bieži vien strādā garākas darba stundas un ir produktīvāki, nekā tie, kas strādā birojā? To apliecina arī mūsu pieredze birojā. Bieži vien vadītāji uzskata, ka neliels tiešās saskares laiks ar darbiniekiem nozīmē arī to, ka viņiem ir zema darba ētika un sliktāki rezultāti. Ir pāris veidu, kā izvairīties no šādas zemapziņā ieklīdušas idejas un sekām, ko tā var atstāt uz vadītāja reputāciju.