Aizritējuši jau teju divi mēneši pagājuši, dzīvojot un strādājot ārkārtējās situācijas režīmā. Šis laiks licis vadītājiem pārvērtēt visu iespējamo un pieņemt dažus ļoti sāpīgus lēmumus. Cerams, ka jūnija vidū varēsim atgriezties normālā režīmā, tomēr pasaulē ekspertu vidū ieviesies jēdziens "jaunais normālais". Tas nozīmē, ka pat tad, ja ierobežojumus sāk atcelt, mums nepieciešams iekšējais resurss, lai pielāgotos jaunā normālā apstākļiem.

Šajā rakstā apkopoju sešus faktorus, kas var stiprināt vadītāju un viņa komandu gan krīzes laikā, gan mācoties pieņemt jaunos apstākļus un attīstot savu darbību nākamajam līmenim.

Esiet cilvēcīgs – jūs nevarat zināt visu!

Lai gan sākotnēji var šķist, ka izrādīt cilvēcīgumu ir vadītāja vājuma pazīme, tomēr dažādi starptautisku ekspertu novērojumi liecina, ka vadītāja spēja atklāt savas emocijas, būt atvērtam un pateikt skaļi, ka viņam nav atbildes uz konkrēto jautājumu, darbiniekos rada lielāku uzticēšanos par vadītāju, kurš vienatnē pieņem lēmumus un demonstrē bezkaislīgu un vēsu komunikāciju. Ja vadītājs spēj komandai atzīt, ka viņam nav atbildes uz visiem darbinieku jautājumiem, un vienlaikus spēj arī uzdot konkrētu jautājumu, kas liktu visiem darbiniekiem domāt par risinājumiem, tas stiprina vadītāja autoritāti un komandas uzticēšanos.