Mūsdienās ļoti bieži tiek rīkotas sanāksmes, kas notiek gan klātienē, gan attālināti, lai lemtu par uzņēmumam svarīgiem jautājumiem. Tomēr dažkārt sanāksmēs pieņemtie lēmumi netiek dokumentēti protokolā un paliek vienīgi dalībnieku pierakstos vai galvā. Tāpēc rodas jautājums – vai nepieciešams protokolēt visas sēdes un sanāksmes? Kāpēc nepieciešams sēžu/sanāksmju protokols? Kādas ir protokola priekšrocības?

Izlasot šo rakstu, uzzināsi:

  • Kādas prasības protokolēšanai ietvertas normatīvajos aktos
  • Kuros gadījumos jāsagatavo protokols, kā noskaidrot, vai tas ir nepieciešams, un kas jāievēro
  • Kā protokolēt attālinātās sanāksmes, ko nosaka iekšējos noteikumos un kāpēc nepieciešams protokolēt sēdi vai sanāksmi