Autorizēties

Lietvedības darbu optimizēšana uzņēmumā

Kā ietaupīt laiku, ja uzņēmumā jāsagatavo daudzi vienveidīgi dokumenti, kuros mainās tikai personas dati? Piemēram, ja jāsagatavo vienošanās pie darba līguma visiem darbiniekiem vai arī kādi pārvaldes dokumenti, vai uzlīmes aploksnēm. Kā sagatavot šādus dokumentus, lai darbs nav jādara manuāli? Kā ērti parakstīt masveida dokumentus? Aicinām lietvežus, personāla speciālistus, grāmatvežus u.c., kam ikdienā ir darbs ar liela apjoma vienveidīgiem dokumentiem uz praktisku vebināru.
  • Datums
    03.05.2022.
  • Laiks
    13:00 - 15:00
  • Vieta
    Tiešsaistes platforma "Demio"
Pieteikties
Cena bez PVN
75EUR /Ne-abonentiem
Cena bez PVN
66EUR /Abonentiem
Svarīgi! Ja esat iFinanses 12 mēnešu abonents un vēlaties izmantot īpašo cenu, pirms pieteikuma aizpildīšanas, lūdzu, autorizējieties ar savu e-pastu un paroli!
Vebināra tēmas:
  • Elektronisko dokumentu normatīvie akti.
  • Elektronisko dokumentu parakstīšanas dažādās opcijas:
  • kopīgošana;
  • vairāku dokumentu parakstīšana ar vienu parakstu;
  • dokumentu parakstīšana vienā epakotnē;
  • elektronisko dokumentu atvasinājumi (kopija, izraksts, noraksts).
  • Dokumentu sagatavošana organizācijas darbiniekiem, izmantojot rīkus, lai optimizētu laiku (masu dokumenti):
  • pārvaldes dokumentu sagatavošana;
  • aplokšņu uzlīmju sagatavošana.
  • Atbildes uz jautājumiem

Darba kārtība:

13:00 - 15:00 vebināra norise

Kontaktpersonas:
Madara Alksne
Madara Alksne
66915571 (sazinies arī WhatsApp)
Paroles atjaunošana
e-pasts nav pareizs!
Neesi reģistrējies?