Telefona sarunas ir svarīgs saziņas līdzeklis uzņēmējdarbībā, un tām bieži vien ir nozīmīga loma ilgtermiņa attiecību veidošanā ar klientiem, kolēģiem un partneriem. Lai gan daudzas lietas ikdienā tiek risinātas rakstiskā vai video formātā, profesionālas telefona sarunas joprojām ir nozīmīgs komunikācijas formāts, kas palīdz veidot uzticību un uzsākt saziņu. Kas jāatceras, lai atstātu labu iespaidu telefona sarunās?

Izlasot šo rakstu uzzināsi:

  • Kā plānot biznesa sarunu un kāpēc tas ir svarīgi
  • Kāda ir profesionāla un patīkama sarunu un kādu iespaidu tā atstāj par sarunas partneri
  • Kas jāatceras par telefona lietošanu atvērtā tipa birojā
  • Kādās situācijās telefonu labāk nelietot