Darba devēja tēls nav reklāmas kampaņa, bet attiecības, ko uzņēmums veido ar saviem darbiniekiem – gan esošajiem, gan potenciālajiem. Mūsdienās kandidāti izvēlas darba vietu ne tikai pēc algas vai nosaukuma, bet arī pēc tā, kā jutīsies šajā uzņēmumā. Tāpēc uzņēmuma kā darba devēja reputācija kļuvusi par vienu no galvenajiem konkurences faktoriem. Tā ietekmē, cik daudz un cik kvalitatīvi kandidāti piesakās uz amata konkursiem un cik ilgi darbinieki paliek komandā.

Izlasot šo rakstu, uzzināsi:

  • Kā darba devēja tēls ietekmē vēlmi strādāt uzņēmumā.
  • Par ko īpaši jāpiedomā intervijās, lai atstātu labu iespaidu uz kandidātiem.
  • Kā uzrunāt labākos kandidātus.
  • Kā uzņēmumam uzlabot darba devēja tēlu.