Strauji mainīgajā lauksaimniecības un pārtikas ražošanas vidē attiecības starp iepircējiem un piegādātājiem ir ļoti svarīgas. Nodrošināt, ka šīs attiecības tiek veidotas, pamatojoties uz godīgumu un pārredzamību, ir ne tikai labas uzņēmējdarbības prakses, bet arī normatīvo aktu ievērošanas un ētiskās atbildības jautājums. Tādēļ sadarbībā starp piegādātājiem un iepircējiem ir svarīgi ievērot gan juridiskās normas, gan ētikas principus, lai nodrošinātu klientu uzticību, ātru un kvalitatīvu preču piegādi.

Izlasot šo rakstu, uzzināsi:

  • Ko nosaka Negodprātīgas tirdznecības prakses aizlieguma likums
  • Kas ir pelēkais un melnais saraksts, kādas tirdzniecības prakses tajos uzskaitītas
  • Kas ir godprātības princips un kā tas piemērojams darījumiem ar sadarbības partneriem
  • Kā efektivizēt sadarbību