Straujais darba ritms, iekšējie konflikti uzņēmumos, nestabils cilvēku emocionālais stāvoklis, Covid-19 vīrusa izraisītā krīze u. c. mūsdienu darba ikdienas jautājumi nodarbina gan uzņēmumu, gan nodaļu vadītājus, gan cilvēkus, kuri vēlas tikt laukā no šī nemitīgā skrējiena pēc kaut kā. Kā šajā steigā plānot laiku, lai iespējami īsā periodā paveiktu vairāk? 

Pirmais un lielākais laika un enerģijas atņēmējs ir domāšana, kas nedod rezultātus, proti, domas bez pievienotās vērtības. Otrais – rīcības soļi noteiktu mērķu sasniegšanai. Trešais – nevēlēšanās pielāgoties situācijai. Ja par šīm trim lietām ikdienā piedomā un gudri tās risina, rezultāts būs saskatāms jau drīz.