Ikdienā mūžīgā pieejamība izpaužas tā, ka vadītājs vai darbinieks vienmēr ir pieejams, veic vairākus darbus vienlaikus, pastāvīgi pārbauda savu e-pastu, ir gatavs nekavējoties atbildēt, iesaistīties, palīdzēt, risināt, izlemt… Tomēr tādā veidā nekad nevar atslābt, tāpēc rodas satraukums, jo ir bailes izlaist grožus no savām rokām. Šāds stāvoklis – nepārtraukta gatavība rīcībai – ikvienu nogurdina, tiek zaudēta kontrole pār savu darbu un dzīvi. Tas ir īpaši aktuāli šobrīd, kad darbalaika jēdziens ir izplūdis, jo, pārejot uz attālināto darbu, grūti noteikt tā sākumu un beigas.

Dažas minūtes pēc pamošanās jums rokā ir mobilais tālrunis, tad ātri (skatoties viedierīcē) apēdat brokastis, iedzerat rīta kafiju – un aiziet! Dodaties uz darbu. Pa ceļam vēl paspējat ieskatīties e-pastos un veikt pāris zvanu. Jūs ieejat birojā jau “uzskrūvēts”, un sākas: sapulce pēc sapulces, atbildat vienam, tad otram, iesākat vienu darbu, ienāk kolēģis, darbu nepabeidzat, sākat citu, atceraties par neaizsūtīto līgumu un tā tālāk. Darbi krājas cits pēc cita, jūsu satraukums aug, bet cenšaties to neizrādīt. Mājās neklājas labāk: pat ja esat pieradinājis sevi nepieslēgties darbam ārpus darbalaika, tik un tā dažreiz sanāk ieskatīties e-pastos un atbildat uz kolēģu zvaniem arī brīvdienās.