Darba devēja uzteikuma paziņošanas process vienlaikus ir gan vienkāršs, gan sarežģīts. Vienkāršs tas ir, jo tā regulācija noteikta likumā, savukārt sarežģīts – tādēļ, ka strīdus situācijā darba devējam jāpierāda, ka darbinieks uzteikumu ir saņēmis. Praksē mēdz gadīties situācijas, kurās darbinieks apzināti izvairās no uzteikuma saņemšanas. Kā rīkoties, ja darbinieks atsakās pieņemt darba līguma uzteikumu?

Izlasot šo rakstu, uzzināsi:

  • kas jāievēro, ja darba līgumu uzsaka klātienē, un kā rīkoties, ja darbinieks atsakās pieņemt uzteikumu
  • kādi aspekti jāņem vērā, ja darba uzteikumu izsniedz, izmantojot ziņneša vai zvērināta tiesu izpildītāja pakalpojumus
  • kas jāņem vērā, ja uzteikums tiek piegādāts pa pastu, kā darba devējs par pierādīt uzteikuma nosūtīšanu un kādi uzteikuma termiņi jāievēro
  • kuros gadījumos uzteikumu drīkst nosūtīt e-pastā, kas jāņem vērā tā sagatavošanā un noformēšanā un kādas svarīgas nianses jāzina