Mūsdienu darba tirgus izaicinājums ir darbinieku trūkums. Jau šobrīd lielākā daļa uzņēmumu vadītāju atzīst, ka darbinieku trūkums tuvākajā laikā ietekmēs uzņēmuma rentabilitāti. Kā panākt, lai darbinieki nemaina darba vietu?

Raksta līdzautore: Irēna Arbidāne, SIA “PricewaterhouseCoopers” Nodokļu nodaļas direktore un personāla un organizāciju pārveides pakalpojumu vadītāja Baltijā

Izlasot šo rakstu, uzzināsi:

  • Kā uzņēmuma vadītāji cenšas noturēt darbiniekus un kādu pieeju dažādām bonusu sistēmām izmanto uzņēmumos
  • Kā sagatavot atbilstošu vērtības piedāvājumu darbiniekiem, vai un kā to ir nepieciešams mainīt, laikam ejot, un kas var notikt, ja netiek identificētas atšķirības starp darba devēja piedāvājumu un darbinieku prioritātēm
  • Kādus labumus šobrīd izvēlas piedāvāt darbiniekiem, kā piedāvātais labumu grozs ir mainījies pēdējo 10 gadu laikā un kam pievērst uzmanību, izstrādājot bonusu sistēmu uzņēmumā
  • Kā noskaidrot darbinieku vēlmes un vajadzības, izstrādājot vērtību piedāvājumu, un kāpēc svarīgi ņemt vērā darbinieku viedokli šajā jomā
  • Kādus faktorus svarīgi noskaidrot darbinieku aptaujas procesā un kāda ietekme iekļaujošai un saprotošai darba videi ir uz darbinieku mainību
  • Kā veidot darba devēja tēlu, lai ilgtermiņā ieguvēji būtu visi – gan darbinieki, gan darba devējs