Laba valsts pārvalde vairs nav iedomājama bez datu analītikas un personalizētas komunikācijas. Valsts ieņēmumu dienests (VID) šo principu aktīvi ievieš savā stratēģijā. Masu izsūtņu kampaņas nav tikai informatīvi paziņojumi – tās ir rūpīgi izstrādātas sistēmas, kas, izmantojot detalizētu uzvedības analīzi, palīdz mainīt sabiedrības attieksmi un rīcību nodokļu jautājumos. Kāda loma masu komunikācijā ir zinātniekiem? Un ko uzņēmumi var mācīties no VID?

Izlasot šo rakstu, uzzināsi:

  • Kādas masu komunikācijas kampaņas izmanto VID
  • Kā attīstības stratēģijā iekļaut masu komunikāciju
  • Kas ir pielāgota komunikācija un kāpēc tā ir svarīga
  • Kāda loma masu komunikācijas efektivitātē ir satura kvalitātei un zinātniskajai pieejai