Vispārīgā datu aizsardzības regula, kas Eiropas Savienībā stājās spēkā 2018.gada 25.maijā, ir būtiski (un sāpīgi!) mainījusi digitālā mārketinga ainavu. Tika ieviestas stingras privātuma prasības, kas ievērojami apgrūtināja lietotāju informācijas vākšanu un apstrādi. Sīkdatnes kļuva mazāk efektīvas, reklāma sociālajos tīklos, tostarp “Meta” pasaulē, kļuva mazāk “mērķtiecīga”. Ko darīt šajos sarežģītajos apstākļos?

Izlasot šo rakstu, uzzināsi:

  • Kādas ir Vispārīgās datu aizsardzības regulas prasības un kā tās ietekmējušas digitālo mārketingu
  • Kā mainījušās datu nosūtīšanas sistēmas
  • Kā "Conversions API" palīdz pielāgoties Vispārīgās datu aizsardzības regulas prasībām un nezaudēt mārketinga efektivitāti