Nosaukumiem biznesā ir liela nozīme. Tas ir veids kā uzņēmums var izcelties starp konkurentiem un ir pirmais, kas rada asociācijas klientiem. Kompānijas nosaukumam jābūt tādam, lai to būtu viegli pateikt un uzrakstīt. Tā ir uzņēmuma "seja", kas raksturo, aizsargā, un atbalsta, veicina uzņēmuma "augšanu" un no tā ir atkarīgas uzņēmuma veiksmes vai neveiksmes. Kā izvēlēties uzņēmuma nosaukumu un kāpēc tas ir tik svarīgi?

Londonas biznesa skolas profesore Simona Botti saka, ka uzņēmumam ir tikai divi veidi, kā izvēlēties un nomainīt nosaukumu: "Jūs to varat izdarīt ļoti zinātniski, kopā ar daudzu pētnieku palīdzību, eksperimentiem un testiem, lai noskaidrotu, uz kādiem vārdiem cilvēki reaģē visvairāk un vispozitīvāk". Taču otrs veids ir vienkāršāks - paļauties uz intuīciju un savu gaumi.