Katram uzņēmumam ir svarīgi izveidot pēc iespējas labāk strādājošu mārketinga sistēmu jeb plānu. Sabiedrībā dzirdami vairāki ieteikumi, kuri lielākoties ir tikai teorētiski un realitātē nestrādā. Kā izveidot efektīvu reklāmu sociālajos tīklos, kas ne tikai paplašinās uzņēmuma zīmola atpazīstamību, bet – pats galvenais – atnesīs peļņu?

Jebkura uzņēmuma mārketinga stratēģijai jāstrādā kā sistēmai, kurā ieguldot X saņem atpakaļ 2X. Kad šāda sistēma ir izveidota, bailes ieguldīt reklāmā pazūd un ir tikai loģiski, ka uzņēmējiem gribas ieguldīt arvien vairāk.

Pirms iegulda mārketingā, jāpatur prātā vairāki padomi.

Kas ir efektīva digitālā reklāma?

Veidojot reklāmu, svarīgi pievērst uzmanību vizuālajiem elementiem, kuri tiks izmantoti uzmanības piesaistei. Tas attiecas uz visiem virsrakstu fontiem, krāsu izvēli un kopējo dizainu. Par mērķi jāizvirza ne tikai piesaistīt uzmanību, bet arī nonākt līdz darījumam. Veidojot reklāmu, piemēram, “Facebook”, ieteicams periodiski atjaunot gan palaisto reklāmu, gan attēlus un reklāmkarogus uzņēmuma “Facebook” lapā.

Elementi, kas palīdz palielināt reklāmas efektivitāti (produkta vai pakalpojuma iegādāšanos):

  • atbilstošs vizuālā materiāla formāts – video, attēli, infografikas u. c. (vislabāk strādā vienkārši video);
  • attēli un video, kuros redzami uzņēmuma klienti. Tas piešķir personiskumu, kas vislabāk uzrunā klientu;
  • uzņēmuma klientu veiksmes stāsti un atsauksmes. Tādējādi vairojas uzticība uzņēmuma produktam vai pakalpojumam;
  • īpašo piedāvājumu iekļaušana vizuālajos materiālos (atlaides, bezmaksas piegāde u. c.).