Ikvienam, kas mēģinājis uzsākt uzņēmējdarbību, ir zināms, ka, piemēram, ar “garšīga dzēriena” recepti tirgus iekarošanai vien nepietiek. Ir jāizveido pievilcīgs iesaiņojums, jāstrādā pie produkta izplatīšanas lielveikalos, jāizvēlas pareizā cena, lai konkurētu ar citiem dzērieniem, un jānodrošina ievērojama reklāma gan veikalā, gan ārpus tā, tādējādi veidojot produkta pieprasījumu. Problēma ir tikai viena – šāda pieeja mūsdienās vairs nestrādā.

Kādu produktu klients izvēlēsies? Tādu, kas atrisinās viņu problēmas visvieglāk, visātrāk un vispatīkamāk. Tāpēc tas, kas bija efektīvs uzņēmumiem, lai novērstu tirgus plaisu pirms dažām desmitgadēm, nu ir kļuvis par laika un naudas izšķiešanu digitālās transformācijas un izaicinājumu dēļ. Tagad par tirgus daļu nevajadzētu cīnīties ar reklāmu – pats produkts jāizveido par nozīmīgu klientu dzīvesveida un pieredzes daļu, izmantojot dizaina spēku.