Digitālā satura veidotāju, tā saukto influenceru, mārketings pieaug straujāk, nekā jelkāds spēja iedomāties. Katrs otrais uzņēmums Eiropā to izmanto savā komunikācijā, bet nozares apgrozījums pēdējo divu gadu laikā pieaudzis divkārt.

Daļa uzņēmumu cenšas pārdot savas preces pusaudžiem vai pat bērniem (pastarpināti – viņu vecākiem), taču acīmredzami, ka bērni un pusaudži nespēj reklāmu izvērtēt tik kritiski kā pieaugušie. Viņiem ļoti bieži trūkst reklāmpratības, proti, iemaņu, kā atšķirt apmaksātu saturu no parasta. Varētu šķist, ka ētiski strādājošiem influenceriem, kuri zina, ka to auditorijā ir daudz bērnu un pusaudžu, vajadzētu ļoti rūpīgi marķēt sadarbības un apmaksātu saturu, taču  Latvijas blogeru 654 "Instagram" ierakstu, kas veikti 2020. un 2021.gadā, analīze atklāja, ka atbilstošs marķējums ir tikai 39% ierakstu, kuros minēts kāds zīmols.

Influenceris – bērnu draugs!