Digitālajā laikmetā jābūt gatavam pārkāpt noteikumus, lai nodrošinātu saviem klientiem vērtīgu produkta pieredzi. Aplūkosim, kādus ierobežojumus nepieciešams pārkāpt, lai savu lietotāju pieredzi padarītu pārsteidzošu, vērtīgu un ievērojamu!

Dažkārt lieli uzņēmumi iegulda vairākus gadus, lai radītu produktus, taču rezultātā cieš neveiksmi. Savukārt nelieli jaunuzņēmumi, pielietojot dizaina domāšanu, dažu mēnešu laikā iekaro miljoniem cilvēku lielas auditorijas, jo atmet stereotipiskus ierobežojumus, kas mazina radošumu, noved pie šabloniskiem risinājumiem un neļauj konkurēt mūsdienu tirgū. Turpinājumā apkoposim septiņus noteikumus, kurus pārkāpjot iespējams gūt panākumus digitālo produktu dizainā.

Zāle ne vienmēr ir zaļāka otrpus žogam

Protams, būt pieticīgam patiesībā ir greznība un būt skauģim – nelāga iezīme, taču, lai izstrādātu lieliskus digitālos produktus, ir gluži pretēji. Ir pastāvīgi jāskatās uz "zālāju otrpus žogam", kur plaukst jaunas dvesmas un digitālās inovācijas. Ir jāmeklē vēl labākas idejas, kā nodrošināt klientiem patīkamu pieredzi caur izpēti un lietotājcentrēta (user experience jeb UX) dizaina domāšanu. Nemitīgi jāaplūko konkurenti, jāpēta katra nianse no izcilāko digitālo produktu piemēriem savā nozarē – jāiedvesmojas no tiem un jārok vēl dziļāk, lai atrastu labākos risinājumus.