Lai arī gads jau ir ieskrējies un pavisam drīz sagaidīsim pavasari, nekur nav pazudusi aktualitāte un jautājums par to, kas “Instagram” biznesa zīmoliem strādā vislabāk. Satura veidošanai ir jāatbilst tam, kas cilvēkiem visvairāk patīk un ko ir ērti patērēt. Iepazīsties ar aktuālajiem šāgada “Instagram” trendiem!

“Reels” saturs kļūs vēl populārāks

Video saturs zīmolu komunikācijā var parādīt preci vai pakalpojumu vēl dinamiskāk, nekā to spēj tikai attēli. Lai gan tā radīšana var prasīt papildu resursus un idejas, video var izmantot vairākkārt gan “Instagram” stāstos (stories), gan apmaksātā saturā. Tieši šogad savu uzvaras gājienu “Instagram” ir sasniedzis ar jauno “Reels” funkciju. Tas ir 15–30 sekunžu audiovizuāls video, kas īsi atspoguļo kādu notikumu un liek skatītājam “sagaidīt” video beigas. Bieži vien tā saturā izmanto “pārsteiguma” brīdi. Tāpēc vēlams radīt vairāk tiešu “Reels” video, jo tā ir jaunākā “Instagram” funkcija (tā pat ir izpelnījusies vidējo navigācijas pogu “Creator” un “Business” kontiem), kas var palīdzēt tava uzņēmuma (un ne tikai) sociālo mediju stratēģijā. Kā tieši? “Instagram” ģenerē papildu skatījumus “Reels” video saturam, kas tādā veidā aizved sekotāju uz video satura kontu. Šie video kļūst arvien populārāki ne tikai starp “Instagram” lietotājiem, bet arī starp uzņēmumiem un tādējādi dažādo produktu un pakalpojumu pasniegšanu. Tie ir dinamiski, un tos ir viegli publicēt un arī ērti skatīties. Tavā “Instagram” kontā automātiski izveidosies jauna sadaļa, kurā redzēsi radītos video un skatījumu skaitu. Vēlams ierunātam video saturam papildus pievienot titrus, jo daudzi cilvēki tos skatās bez skaņas. Šo praksi gan vairāk lieto “Story” satura sadaļā, bet noteikti var izmantot arī “Reels” satura veidošanai. Eksperimentē un radi jaunas idejas, nebaidoties izmantot arī citur redzētas!