Nav noslēpums, ka līdztekus tehnoloģiju attīstībai arvien vairāk pieaug uzņēmēju interese par jaunām inovācijām, risinājumiem un rīkiem, kurus varētu integrēt uzņēmuma ikdienas darbā, lai to padarītu efektīvāku un kvalitatīvāku. Šomēnes jautājām uzņēmējiem par investīcijām jaunajās tehnoloģijās un to lomu uzņēmējdarbības ceļā uz ilgtspēju.

Jāiegulda ilgtspējīgākā iepakojumā

Sabiedrības ar ierobežotu atbildību (SIA) “Orkla Latvija” komunikācijas vadītāja Laura Bagātā stāsta: “Šobrīd viennozīmīgi dzīvojam digitalizācijas laikmetā, kad tehnoloģiju attīstība ir pašsaprotama un nepieciešama. Turklāt to novērojam teju visās biznesa jomās – no personāla vadības līdz pat ražošanas procesiem. Arī SIA “Orkla Latvija” seko līdzi tam, lai būtu uz attīstību vērsts uzņēmums, kuram nav svešas inovācijas un to izmantošana ikdienā.”

“Neapšaubāmi ražotnes ir tā uzņēmuma daļa, kurā inovāciju un dažādu digitalizācijas un automatizācijas rīku un iekārtu ieviešana ir būtiska. Pērn SIA “Orkla Latvija” māsasuzņēmums SIA “Orkla Biscuit Production” atklāja modernāko cepumu ražotni Baltijas valstīs un Ziemeļeiropā, kurā tika ieguldīti teju 100 milj. eiro – pēdējos gados lielākās investīcijas Latvijas pārtikas ražošanas nozarē,” lepojas L. Bagātā.

Viņa arī atklāj, ka “jaunā vairāk nekā 30 000 m2 plašā ražotne ar 13 ražošanas līnijām ir lielākā jaunuzceltā “Orkla” ražotne. Ražošanas kapacitāte (ar potenciālu apjomus palielināt nākotnē) sasniedz 30 tūkst. tonnu produkcijas gadā. Šī rūpnīca ir iesaistīta dažādu spēcīgu, ilggadēju zīmolu produktu ražošanā Norvēģijas, Somijas, Zviedrijas, Igaunijas, Latvijas un citiem tirgiem. Tas ir lielisks piemērs tam, kā var apvienot vietējās zināšanas garšas jomā ar visprogresīvāko tehnoloģiju platformu”.