Reklāma ir nozare, kas mainās līdz ar pasaules tendencēm. Mūsdienu reklāma atšķiras, salīdzinot pat ar, piemēram, situāciju šajā jomā pirms dažiem gadiem. Vai arī reklāmas nozares tiesību normas mainās tikpat strauji? Kā tās tiek galā ar mūsdienās tik populāro reklāmu internetā, sadarbību ar influenceriem, kā arī reklāmas īsziņām un e-pastiem, kam piemērojamas arī personas datu aizsardzības prasības? Vaicājām valsts un uzņēmēju pārstāvjiem!

Kā norāda Patērētāju tiesību aizsardzības centra direktore Baiba Vītoliņa, problēmas saistībā ar reklamēšanos internetā, protams, ir, un tās būs arī nākotnē, jo tā ir brīva un samērā grūti kontrolējama vide, kur visam vienmēr nav iespējams tikt klāt. Problēmas ir saistītas ar to, ka liela daļa reklāmas nemaz neizskatās kā reklāma, bet gan it kā privātpersonu paziņojumi. Kādi ir biežākie pārkāpumi, un kā tos atpazīt?