Lai veiksmīgi pārdotu savas preces platformā “Amazon”, jābūt labi sagatavotam. Jebkura kļūda var maksāt dārgi, zaudējot gan laiku, gan naudu. Visbiežāk novērojams, ka pārdevēji nekonsultējas par nodokļiem un finansēm, ignorē konkurenci, neiegulda naudu kvalitatīvu attēlu un aprakstu izveidē un neieplāno budžetu reklāmām, Artūrs Forsts, reklāmas aģentūras “MIXD” vadītājs  ir apkopojis e- komercijas biznesā biežāk pieļautās kļūdas.

Nepietiekami izpētīta platformas lietošanas politika

Katras nišas precēm, lai tās tirgotu platformā “Amazon”, ir savi nosacījumi, ierobežojumi un pat obligātie sertifikāti. Tā, piemēram, viena no pelnošākajām nozarēm ir uztura bagātinātāju pārdošana. To apzinoties, daudzi tirgotāji citu vidū izcēlās, solot pasakainus rezultātus, bet vēlāk “Amazon” saņēma neapmierinātu pircēju atsauksmes, jo solītais nebija piepildījies. Pārdotā apjoms nespēja atsvērt platformas apmeklētāju neapmierinātību, tādēļ “Amazon” izlēma aizliegt tirgot uztura bagātinātājus ar konkrētu saturu neatkarīgi no tā, vai esat solījis žilbinošus rezultātus vai savu ražojumu tirgojis godprātīgi. Šajā gadījumā “Amazon” ir saraksts ar visām vielām, kuras uztura bagātinātājos nav atļautas.

Platformas lietošanas nosacījumi katrai nozarei ir specifiski neatkarīgi no tā, vai esat mājražotājs, elektrotehnikas tirgotājs vai bērnu rotaļlietu pārdevējs.

Ja lietošanas noteikumus esat pārkāpis, var būt vieglākas sankcijas un arī tādas, ka jāpieliek visas pūles, lai jūsu preces tirgū atgrieztos. Iespējams, jums dos iespēju laboties: ražojumu izņems no apgrozījuma, būs nepieciešams izlabot kļūdu un ar jaunu svītrkodu to no jauna pievienot preču sarakstam. Tomēr vieglākais ceļš būtu bijis jau no paša sākuma ieguldīt laiku lietošanas politikas izpētē.