Lai gan zīmola vārda vai produktu nosaukumu maiņa, vai pat pilnīga biznesa zīmola transformācija ir nopietns, komplicēts un resursu ietilpgs process, lielākoties tas sniedz uzņēmumam ievērojamus ieguvumus.

Protams, ikviens uzņēmējs piekritīs, ka vārda maiņas process būs saistīti ar laika ieguldījumu un papildu izmaksām, jo tas ietver dažādus izdevumus, piemēram, jaunu logo izveidi, mārketinga materiālu drukāšanu, juridisko pētījumu veikšanu par jaunā zīmola vārda pieejamību, preču zīmju reģistrāciju, satura pāradresēšanu uz jaunu mājas lapu un daudzas citas izmaksas. Tādējādi ir vērts aplūkot, kādi ir galvenie iemesli spert tik nozīmīgu soli, kas, pirmkārt, ietekmēs to, kā klienti uzņēmumu vai produktu turpmāk sauks.

Izvērtēšanas process

Nosaukuma maiņa vai uzlabošana var būt process, kurā zīmola tēls, krāsu paletes, mērķauditorija  un izteiksmes stils netiek mainīts. Savukārt zīmola maiņa ("rebrendings") nozīmētu uzņēmuma vai produkta kopējā tēla transformāciju. Šajā rakstā fokusēšos tieši uz nosaukumu (vārda) maiņu.