Sociālie tīkli var tikt izmantoti ne vien privātajām, bet arī darba vajadzībām. Ja darbinieka rīcību uzņēmuma sociālo tīklu kontos var ierobežot darba devējs, tad darbinieka privātos kontus – īsti nevar. Tomēr, kā rīkoties, ja darbinieks sociālajos tīklos uzvedas nepieņemami?

Izlasot šo rakstu, uzzināsi:

  • Kā darba devējam rīkoties, ja, izvērtējot darbinieka rīcību sociālajos tīklos, konstatēts, ka rīcība nedrīkst palikt nesodīta
  • Kas nepieciešams, lai pierādītu darbinieka nepieļaujamu izturēšanos interneta vidē
  • Kā rīkoties, ja darbinieka rīcība radījusi sekas uzņēmuma reputācijai
  • Kā atšķirt aizskarošu ziņu no viedokļa
  • Kā vērtēt izteiktos izteicienus