Uzņēmumam, kas veic darījumus ar citiem uzņēmumiem (B2B), galvenais mārketinga uzdevums ir jaunu potenciālo klientu piesaistīšana. Tomēr lielākajai daļai uzņēmumu ar mārketinga palīdzību neizdodas sasniegt izmērāmus un jēgpilnus rezultātus. Kāpēc tā? Kā mazi un vidēji uzņēmumi var būtiski palielināt mārketinga ietekmi un panākt labus rezultātus?

Izlasot šo rakstu, uzzināsi:

  • Kāpēc mārketingā nepieciešama piemērota plānošanas metodoloģija un kādi ir tās paņēmieni
  • Kāda nozīme izmērāmu mārketinga rezultātu sasniegšanā ir dažādu komandu sadarbībai
  • Kas ir moderns mārketings un kā to ieviest savā uzņēmumā
  • Kā uzlabot mārketinga rezultātus, izmantojot vadītāja izpratni un zināšanas, cēloņsakarību ķēdi un atbilstošus mārketinga un pārdošanas procesus