Vispārpieņemta definīcija apzīmē reputāciju kā labas attiecības starp uzņēmumu un tā darbiniekiem un klientiem, kas tieši saistīti ar uzņēmuma peļņas iespējām. Ikdienā ar šo jēdzienu un tā uzturēšanas nepieciešamību saskaras teju ikviens. Vienlaikus tas kā mēraukla tiek izmantots arī dažādās nozarēs kā juridisks standarts, ne tikai kā mantiska vērtība. Apskatām piemērus, kur nevainojamai reputācijai ir īpaši svarīga nozīme un kā šīs vērtības aizsargāt.

Izlasot šo rakstu, uzzināsi:

  • Kas ir ilgtspējīga reputācija un kurš par to ir atbildīgs
  • Kā uzņēmuma reputācija ietekmē dalību publiskajos iepirkumos
  • Kā tiesa vērtē reputācijas aizskrārumu
  • Kā atšķirt viedokli no reputācijas graušanas