Šobrīd dzīvojam dinamiskā laikā, kad uzņēmējdarbība no visām pusēm tiek šūpota kā kuģis vētrā. Kad pilnībā vēl nav norimusi Covid viļņošanās, vietā nāk vēl bīstamāki pārbaudījumi: noieta tirgu pārdale, piegādes kanālu pārkārtošanās, kā arī energoresursu un izejmateriālu sadārdzinājums. Teju katrs uzņēmums ir spiests veikt korekcijas, lai saglabātu rentabilitāti.

Tomēr, ieviešot uzņēmumā pārmaiņas, vadītājs var saskarties ar pavisam negaidītu šķērsli – uzņēmuma darbinieku pretestību. Tas ir saprotami, jo cilvēka dabiskā reakcija ir visu jauno uztvert piesardzīgi un baidīties no nezināmā, kā arī izvairīties no nevajadzīga darba, īpaši tad, kad līdz galam nav skaidrs pārmaiņu iemesls. Ja vadītājs šādu pretestību mēģina ignorēt un regulēt pārmaiņas uzņēmumā ar rīkojumu, vadot procesus no sava kabineta un nekomunicējot ar darbiniekiem, rezultāts var izrādīties diezgan bēdīgs. Var tikt apdraudēts ne tikai iecerēto pārmaiņu process, bet darbinieki var sabotēt pārmaiņas un uz vadītāja galda var nogult pat atlūgumu kaudzīte.