Vasara dažādu darba kolektīvu saliedēšanas pasākumu rīkotājiem ir pļaujas laiks. Palasot piedāvājumus internetā, šķiet, ka tie savā starpā sacenšas satura daudzveidībā, lai piedāvātu ko tādu, ko nepiedāvā neviens konkurents. Bet vai saliedēšanas pasākums sasniedz savu mērķi – vai komanda pēc tā atgriežas birojā saliedētāka un tās sniegums ir jūtami uzlabojies? Aplūkosim ieteikumus, kā sasniegt šo mērķi!

Gadu gaitā man ir nācies rīkot neskaitāmus saliedēšanas pasākumus – sākot no semināriem un apmācībām ar turpmāku izklaides programmu noslēgumā, līdz gadu mijas ballītei vietējā krogā. Vienmēr pēc šāda pasākuma ir liels prieks un gandarījuma sajūta, ja viss ir izdevies nevainojami un visi ir lieliski pavadījuši laiku.

Svarīgi komandas veidošanas pasākumus rīkot pareizi. Pozitīva pieredze var celt komandas kopējo sniegumu, uzlabot apmierinātību ar darbu, veicināt sadarbību ar kolēģiem un sekmēt uzņēmuma un komandas izvirzīto mērķu sasniegšanu. Tomēr, ja pasākums ir slikti organizēts, tas var nesniegt rezultātu, atstājot vien paliekošas sekas uzņēmuma budžetā, tādēļ, rīkojot komandas saliedēšanas pasākumu, svarīgi ņemt vērā vairākus ieteikumus.