Ja ir ļoti liela vēlme mainīt lietu kārtību, tad tas ir iespējams. To pierāda arī SIA “AUSMA MEDIA” īpašniece Marta Selecka, kura ir ne tikai radījusi iemīļoto bērnu raidījumu “Tutas lietas”, bet arī cita veida saturu, kas ir iemīļots pašmāju auditorijā. Papildus tam viņa arī veiksmīgi eksportē raidījumu “Tutas lietas” un Tutas koncertprogrammu uz ārzemēm.

Šobrīd tā sanācis, ka visa darba dzīve ir pavadīta žurnālistikā, vadot televīzijas raidījumus, piemēram, raidījumu par uzņēmējiem “Tava darīšana”. Lai gan tas ir visai pašsaprotami, jo izglītība iegūta tieši komunikācijas zinātnē (maģistra studiju programmas absolvente un doktora grāda kandidāte).

Tomēr biznesa uzsākšana bija kas gluži pretējs – pilnīga nejaušība. Tas nebija mērķis vai apzināts solis, tā vienkārši gadījās. Jūtos pateicīga par šo negaidīto dzīves pavērsienu, jo uzņēmējdarbība ir visai forša lieta, kas sastāv no ļoti daudziem spēles elementiem un izaicinājumiem, kas neļauj cilvēkam iziet no aprites. Manuprāt, savas priekšrocības man jau bija, jo uzskatu, ka cilvēkiem, kas nāk no komunikācijas zinātnes vides, ir vieglāk izveidot uzņēmējdarbību, jo komunikācija ir viena no šī brīža galvenajām atslēgām uz iespējām. Savukārt tiem uzņēmējiem, kas mācījušies kaut ko citu, piemēram, finanšu vadību, sākotnēji ir grūti tieši komunikācijas ziņā.

Atmest bailes, lai sasniegtu virsotnes

Viss sākās brīdī, kad manam jaunākajam dēlam bija mazliet pāri gadiņam. Saskāros ar problēmu, ka saturs, ko Latvijas televīzijas piedāvāja bērniem, turklāt labā latviešu valodā, bija ļoti pieticīgs, es teiktu, pat nepietiekams, lai bērns no tā gūtu pievienoto vērtību. Un tieši tad, kad bērns sāka mācīties runāt, staigāt, apgūt visu jauno, nolēmu izveidot savam bērnam tādu raidījumu, kādu gribētu pati. Sākumā tas viss tika filmēts mājās, viesistabā, un nebija pat domas, ka tas izaugs par uzņēmumu, kas ir pietiekami atpazīstams un pat eksportspējīgs.