Kā rīkoties, ja rūpīgi plānotais, izlolotais un realizētais projekts beigās izrādās dzīvot nespējīgs? Ir jāmaina virziens! Bet kā to izdarīt tā, lai uzņēmuma vērtība klientu un investoru acīs nekrītas vai pat pieaug?

20.gadsimta sākumā norvēģu polārpētnieks Rūalls Āmunnsens (Roald Amundsen) plānoja ekspedīciju uz Ziemeļpolu. Viņš sapulcināja zinātniekus, saņēma lielu dotāciju no valdības un citiem mecenātiem, paņēma lietošanā milzīgu šoneri un nolīga jūrniekus, kas bija gatavi riskēt ar dzīvību un doties ceļā pa ledū kalto Beringa šaurumu. Norvēģi līksmoja un atbalstīja ambiciozo pētnieku, jau iztēlojoties, kā viņš paceļ valsts karogu uz līdz šim neizpētītā ledus blāķa. Taču īsi pirms izbraukšanas kļuva zināms, ka nupat uz turieni devušies amerikāņi. Ko nu?