Pavisam drīz, marta sākumā, “Google” "iedarbinās" izmaiņas, kuras tehnoloģiju gigants izsludināja jau pirms laba laika un kuras attieksies uz teju visiem uzņēmumiem, organizācijām un citiem, kas izmanto digitālas reklāmas, stāsta uzņēmuma “iMarketings.lv" vadošais stratēģis Sergejs Volvenkins.

Proti, ja līdz 6.martam reklāmdevēji savās mājaslapās neiestatīs Consent Mode, tad viņiem vairs nebūs iespējas izmantot “Google” remārketinga reklāmas kampaņas.

Remārketings

Remārketings šajā gadījumā ir kampaņas veids, kas atkārtoti uzrunā mājaslapas apmeklētājus. Piemēram, ja apmeklētājs ir interesējies par velosipēdu manā mājaslapā, bet nav to nopircis, es varu uzrunāt šo lietotāju ar atgādinošu reklāmu par šo velosipēdu, iedodot potenciālajam klientam kādu speciālu piedāvājumu. Lieki piebilst, ka šis kampaņu veids ir viens no populārākajiem un to izmanto praktiski ikviens uzņēmums, kas izvieto reklāmas internetā.

Turpmākos mēnešos situācija sarežģīsies vēl nopietnāk. Proti, tie uzņēmēji, kam nebūs iestatīts Consent Mode līdz gada beigām, nevarēs redzēt atskaiti par “Google” reklāmas kampaņu efektivitāti jeb neredzēs reklāmguvumus (Conversions). Reklāmguvums šajā gadījuma ir vērtīga darbība mājaslapā. Piemēram, pirkums vai pieteikums. Reklāmguvumu iestatīšana ļauj saprast, cik efektīvi strādā reklāma un cik tā ir ienesusi reālus pirkumus / pieteikumus. Reklāmguvumu atsekošanas neiespējāmība faktiski būs atgriešanās talajā 2010.gadā, kad interneta reklāma tikai uzņēma apgriezienus un reklāmdevējiem nebija tehnisku iespēju precīzi novērtēt digitālo reklāmas kampaņu efektivitāti.