Lai gan teorētiski daudzās valstīs, tostarp Latvijā, tiesību normas paredz tiesības arī nereģistrētu preču zīmju īpašniekiem, preču zīmju reģistrācija tomēr ir pirmais un svarīgākais solis konkrēto apzīmējumu aizsardzībai un zīmola drošībai kopumā.

Preču zīmes ir zīmola pamats, bet zīmols ir viens no galvenajiem biznesa aktīviem, tāpēc ir svarīgi pienācīgi parūpēties par preču zīmju drošību. Preču zīmju pārkāpumu ignorēšana var ne tikai samazināt pārdošanas apjomus vai liegt ieiet jaunos tirgos, bet arī graut zīmola reputāciju un samazināt vērtību.

Lai nodrošinātos pret riskiem saistībā ar investīcijām produktos un mārketingā, ir svarīgi izveidot preču zīmju aizsardzības stratēģiju, pareizi reģistrēt visas nozīmīgās preču zīmes, pastāvīgi uzraudzīt tās un savlaicīgi reaģēt uz pārkāpumiem.