Produktivitātes palielināšana ikvienā uzņēmumā šobrīd ir vitāli svarīgs process. Iespējams, ka ar šo jēdzienu katrs saprot mazliet kaut ko citu. Tomēr virziens, kurā doties, visiem ir skaidrs. Kāda cita pieredze var izrādīties gana labs rādītājs, lai tuvotos mērķim.

Prioritāte – darba ražīgums

"12 gadus uzņēmuma pastāvēšanas vēsturē visvairāk produktivitātes jautājumiem pievērsāmies pirms četriem gadiem. Iemesls tam bija vienkāršs – izmaksas patstāvīgi auga, bet produktu cenu nevarējām proporcionāli visu laiku palielināt. Bija arī citi aspekti – palielinājās pieprasījums, bet ražošanas telpas bijām maksimāli aizpildījuši, kā arī vietas jauniem darbiniekiem fiziski nebija", stāsta Madara More, ekoloģisko rotaļlietu ražotāja “Wooly Organic” vadītāja.