Nav nekas pārsteidzošs, ka laikā, kad lielākā daļa pasaules atrodas pašizolācijā, e-komercija piedzīvo strauju pārdošanas apjoma pieaugumu un jaunu klientu pieplūdumu. Klātienes iepirkšanās tūkstošiem gadu bijusi cilvēku ikdiena, taču Covid-19 pandēmija pamudinājusi ne tikai jaunus cilvēkus, bet arī seniorus iepirkties internetā. 

Interesanti, ka Ķīnā 2020. gada janvārī un februārī tiešsaistes pircēju īpatsvars vecuma kategorijā virs 45 gadiem palielinājās līdz 27%.Turklāt e-komercija patērētājiem piedāvā ne tikai ērtu un drošu iepirkšanās alternatīvu, bet arī iespējas atrast labākos piedāvājumus, kas ir īpaši vērtīgi pašreizējā finansiālās nenoteiktības situācijā. Turklāt cilvēki pēc savas dabas ir ziņkārīgi – daudzi atzīst, ka tieši pandēmijas laikā pirmo reizi izmēģināja jaunus produktus un pakalpojumus.