Šis brīdis, kad cilvēki aizvien aktīvāk meklē risinājumus un metodes domu un sajūtu sakārtošanai, ir īstais laiks, lai iepazītos ar uzņēmumu “Thought Tower”, kas piedāvā spēles emocionālās veselības sakārtošanai bērniem, jauniešiem un pieaugušajiem. Spēles radītas izklaidei, kas tajā pašā laikā nemanāmām metodēm spēj palīdzēt rast atbildes.  

Intereses rada ideju

Pati ideja radās no intereses par psiholoģiju, par to, kā labāk izprast sevi un citus. Ideja radās studiju laikā, kad stress bija normāla parādība. Katrs pats kaut kā “tika galā ar savām emocijām”, bet neviens nedalījās ar citiem, ja jutās slikti. Un tas notika ne tikai studentu vidū, bet gan visapkārt. Tomēr tam tā nevajadzētu būt. Jūtas, emocijas, domas ir mūsu ikdiena, un tās ir jāsaprot. Stress ir bioloģiska reakcija, tas ir brīdinājuma signāls par to, ka ir šķērslis, kas jāpārvar. Ļoti augsts stresa līmenis var nopietni un pat neatgriezeniski ietekmēt veselību, tāpēc par savām emocijām ir jārūpējas.

Psiholoģija ir interesanta – terapijā konstatē problēmu un piemeklē risinājumu. Tas šķiet it kā pašsaprotami. Bet kas ir tā problēma? Uzvedība un domas var nešķist kā problēma, līdz, piemēram, kāds to izceļ un pasaka priekšā. Radās ideju vētra un doma – jāveido spēle. Notika intensīva izpēte par dažādām metodēm, spēļu testēšana, kā arī sarunas ar mentoriem un konsultācijas ar speciālistiem. Galvenie secinājumi – stresori ir visapkārt, un ir tik daudz un dažādu metožu, kā mazināt stresu, bet viens risinājums visiem nedarbosies. Tāpēc spēlēs tika iekļautas gan populāras, gan netipiskas metodes, radot daudzveidību. Tāpēc tapa “Thought Tower” pirmā spēle “Glābjot Saprātu” – psiholoģijas un stratēģijas kāršu spēle, kas iemāca metodes stresa mazināšanai.