Mūsdienās tehnoloģijas ietekmē visas tautsaimniecības jomas. Tirdzniecība nav izņēmums. Lai gan mazajiem un nelielajiem uzņēmumiem var likties, ka tehnoloģijas un digitālās vides iespējas var atļauties tikai lieli uzņēmumi, patiesībā jaunas pieejas jāmeklē ikvienam.

Šobrīd pircēju paradumu apzināšana un vēlmju izpēte ir svarīgāka nekā agrāk, jo mūsdienās cilvēkam nekad nav bijusi tik plaša produktu un preču izvēle un pieejamība. Arī produktu sortiments ir pieaudzis, līdz ar to konkurence par pircēju maciņiem tikai palielinās. Jaunas iespējas jāmeklē ikvienam, tostarp mājražotājiem un nelieliem uzņēmumiem. Esmu dzirdējis vairākus stāstus, kā, uzsākot tirdzniecību internetā, paveras jauni apvāršņi un biznesa noieta tirgi.

Lai gan e-komercijas apjomi palielinās un nākotnē tikai pieaugs, tomēr tuvāko gadu laikā iepirkšanās klātienē tirdzniecības vietās joprojām būs galvenais saskarsmes punkts, lai cilvēks aplūkotu produktus un iegūtu nepieciešamo informāciju, kas rezultētos pirkumā. Vienlaikus novērojams, ka tirdzniecībā arvien lielāku lomu ieņem informācijas pieejamība mobilajās ierīcēs. Tādējādi tirgotājiem, ieviešot jaunas iespējas un pakalpojumus klientiem, jādomā par mobilā satura izstrādi un informācijas pieejamību, kas jāiekļauj savā attīstības stratēģijā.