Ja divi uzņēmumi piedāvā preci par līdzīgu cenu un ar līdzīgiem piegādes nosacījumiem, kuram zvanīsiet pirmajam? Mūsdienās, kad konkurentu piedāvājums ir pāris klikšķu attālumā, uzņēmuma reputācija kļuvusi izšķiroši svarīga. Bet kas tad ir šī bieži daudzinātā reputācija, kā to mērīt, kā ietekmēt?

Tāpat kā dārgakmenim katrai šķautnei jābūt noslīpētai ar vienādu precizitāti, arī uzņēmuma reputāciju veido vairāki faktori, kuri visi ir vienlīdz nozīmīgi.

Klientu pieredze

Uzņēmumam rūpīgi jāizvēlas darbinieki, kas komunicēs ar klientiem. Tiem jābūt saskarsmes virtuoziem, jo pat izcili padarītu darbu var sabojāt piliens paviršas saskarsmes – klātienē, pa telefonu vai e-pastā. Ir jādefinē rīcības modelis katrai situācijai, kura var apdraudēt uzņēmuma reputāciju, un jāatceras, ka zaudētu naudu var nopelnīt, bet zaudētu reputāciju atgūt ir teju neiespējami.